Prečo práve Kérastase Discipline Kératine Thermique Milk 150 ml?

Sú vaše vlasy nepoddajné, ťažko upraviteľné a krepatia sa? Preto, aby ste vytvorili uhladený účes, ktorý bude bez chybičky a zároveň chránený pred teplom z častého fúkania či žehlenia vlasov, vyvinula značka Kérastase luxusné termoochranné mlieko Keratine Thermique Milk.

Termoochranné látky obsiahnuté v tomto mlieku uzamknú vlasové vlákno a chráni ho pri fúkaní a tepelnom stylingu až do 180 ° C. Uľahčuje fúkanie vlasov a zároveň skracuje čas ich úpravy. Priaznivo pôsobí proti vlhkosti a krepovateniu. Zaistí dokonale hladký účes. Vaše vlasy tak budú zamatovo hebké, uhladené, chránené a žiarivo lesklé.

MORPHO-KERATINE ™: Obaľuje jednotlivé vlasové vlákna ľahučkou vrstvou, obnovuje ich pevnosť a hladkosť pre dokonale skrotené vlasy.

AUTO-RETICULAR POLYMER: Vytvára hydrofóbny film, ktorý krotí krepovatenie a chráni vlasy pred vlhkosťou.

Ceramide 1.000: Najvyššia koncentrácia ceramidov pre ochranu pred lámaním končekov a pre maximálnu pevnosť vlasov.

Xylóza: Účinná zložka známa svojimi termoochrannými vlastnosťami.

Jedinečné vlastnosti:

  • Termoochrana až do 180 ° C,
  • chráni pred vlhkosťou a krepatením,
  • uľahčuje a skracuje čas fúkania vlasov,
  • uhladzuje a krotí nepoddajné vlasy,
  • dodáva lesk a hebkosť,
  • vlasy sú pevné a menej sa lámu.

Odporúčame

Použitie:

Malé množstvo mlieka Discipline Keratine Thermique veľkosti lieskového orieška naneste na umyté, uterákom vysušené vlasy. Vmasírujte do dĺžok a končekov. Následne vlasy vyfúkajte do sucha. Pre extra hladký vzhľad vlasy vyžehlite žehličkou.
Značka Kérastase už od roku 1964 buduje svoj úspech vývojom produktov s výnimočným účinkom na vlasovú pokožku a vlasy. Prináša na trh exkluzívne produkty a salónne procedúry vytvorené priamo na mieru klientom, založené na vedeckých poznatkoch, odborných znalostiach a intuitívnom pochopení toho, čo ľudia od starostlivosti o vlasy skutočne očakávajú. Značka Kérastase má v súčasnosti zastúpenie vo viac než 60 krajinách sveta a opiera sa o komunitu približne 150 000 kaderníkov. Riadi sa filozofiou „starostlivosť na prvom mieste“, ktorá presahuje rámec vývoja produktov: kladie maximálny dôraz na starostlivosť o všetky typy vlasov, ale aj o jednotlivých spotrebiteľov a o svet, v ktorom žijeme.
Prejsť na značku