EUR
Česká verze Slovenská verze
  • Doprava zadarmo po ČR pri ojednávke nad 2500
  • Všetko originál
  • Objednaný tovar vždy skladom
  • Doručenie do 24 hod.
Prihlásenie
E-mail:
Heslo:
Registrácia
Cenová bomba
Odporučte nás

Domnievate sa, že by naše stránky mohli zaujímať niekoho z Vašich priateľov či známych?
» Odporučte nás

Reklamácie

Pokiaľ Vám dorazil poškodený balík či ste zistili, že je tovar po rozbalení poškodený, postupujte prosím podľa nižšie uvedeného návodu. Najprv vždy skontrolujte, že balík je zabalený našou bielou páskou "Ďakujeme za Váš nákup".

 

Objednávka uskutočnená cez GLS dopravnú službu

 

  • Poškodený tovar po rozbalení balíka (balík je nepoškodený, poškodený je tovar vo vnútri)

V prípade, že tovar v zásielke je nejakým spôsobom poškodený (vytečený, pretrhnutý obal, atď.) Zašlite nám email na info@bezvavlasy.sk, kde je nutné priložiť tieto fotografie (poškodený tovar, krabicu s výplňou, štítok s číslom zásielky a polepka krehké a neklopiť). Prípadnú škodu je nutné nahlásiť do 3 dní od prevzatia na email info@bezvavlasy.sk. Po posúdení reklamácie Vám poškodený tovar zašleme zadarmo.

  • Poškodený balík (balík má zjavné poškodenie)

V prípade, že je zásielka nejakým spôsobom poškodená - napr. stlačená, pretrhnutá a pod., musí príjemca napísať vodiči do prepravného listu výhradu - stačí napr. obal pokrčený, zdeformovaný, pretrhnutý (ak poznámku neuvediete, má sa za to, že bol balík doručený v poriadku). Prípadnú škodu je nutné opäť aj s fotografiami nahlásiť do 3 dní od prevzatia na email info@bezvavlasy.sk.

 

Objednávka uskutočnená cez Slovenskú poštu

Aby mohla byť reklamácia uznaná, musia byť dodržané následujúce podmienky:

  • v prípade, že tovar v zásielke je nejakým spôsobom poškodený (vytečený, pretrhnutý obal, atd.) musí príjemca nahlásiť vyššie uvedené emailom a priložiť fotografie s poškodenými výrobkami
  • následne s podacím lístkom, poškodeným výrobkom a s obalom, v ktorom bola zásielka doručená, ísť na pobočku Slovenskej pošty, kde bude vypísaný reklamačný protokol – bez obalového materiálu nebude reklamácia uznaná
  • prípadnú škodu je potrebné nahlásiť do 3 dní

 

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:

Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 180 00, Praha 8

Email: info@bezvavlasy.sk

 

Reklamácie v rámci záručnej doby
 

Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu alebo konečnému užívateľovi pri predaji. Predávajúci poskytuje záruku za akosť a úplnosť dodávky. Tovar je dodávaný so zárukou 24 mesiacov.

Ak si tovar prajete reklamovať, pošlite nám ho na nižšie uvedenú adresu spoločne s faktúrou. Nezabudnite priložiť sprievodný list s dôvodom reklamácie. O prijatí reklamácie Vás budeme informovať emailom. Na vybavenie máme následne 30 dní.

 

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:

Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 180 00, Praha 8

Email: info@bezvavlasy.sk

 

Prevádzkovateľ

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© 2021 Bezva firma s.r.o., Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Zobraziť panel o súboroch cookie

Partneri:
Platobné metódy