EUR
Česká verze Slovenská verze
  • Doprava zadarmo po ČR pri ojednávke nad 2500
  • Všetko originál
  • Objednaný tovar vždy skladom
  • Doručenie do 24 hod.
Prihlásenie
E-mail:
Heslo:
Registrácia
Cenová bomba
Odporučte nás

Domnievate sa, že by naše stránky mohli zaujímať niekoho z Vašich priateľov či známych?
» Odporučte nás

Reklamácie

 

Pokiaľ Vám dorazil poškodený balík či ste zistili, že je tovar po rozbalení poškodený, postupujte prosím podľa nižšie uvedeného návodu.

 

Objednávka uskutočnená cez GLS dopravnú službu

 

  • Poškodený tovar po rozbalení balíka (balík je nepoškodený, poškodený je tovar vo vnútri)

V prípade, že tovar v zásielke je nejakým spôsobom poškodený (vytečený, pretrhnutý obal, atď.) Zašlite nám email na info@bezvavlasy.sk, kde je nutné priložiť tieto fotografie (poškodený tovar, krabicu s výplňou, štítok s číslom zásielky a polepka krehké a neklopiť). Prípadnú škodu je nutné nahlásiť do 3 dní od prevzatia na email info@bezvavlasy.sk. Po posúdení reklamácie Vám poškodený tovar zašleme zadarmo.

  • Poškodený balík (balík má zjavné poškodenie)

V prípade, že je zásielka nejakým spôsobom poškodená - napr. stlačená, pretrhnutá a pod., musí príjemca napísať vodiči do prepravného listu výhradu - stačí napr. obal pokrčený, zdeformovaný, pretrhnutý (ak poznámku neuvediete, má sa za to, že bol balík doručený v poriadku). Prípadnú škodu je nutné opäť aj s fotografiami nahlásiť do 3 dní od prevzatia na email info@bezvavlasy.sk.

 

Objednávka uskutočnená cez Slovenskú poštu

Aby mohla byť reklamácia uznaná, musia byť dodržané následujúce podmienky:

  • v prípade, že tovar v zásielke je nejakým spôsobom poškodený (vytečený, pretrhnutý obal, atd.) musí príjemca nahlásiť vyššie uvedené emailom a priložiť fotografie s poškodenými výrobkami
  • následne s podacím lístkom, poškodeným výrobkom a s obalom, v ktorom bola zásielka doručená, ísť na pobočku Slovenskej pošty, kde bude vypísaný reklamačný protokol – bez obalového materiálu nebude reklamácia uznaná
  • prípadnú škodu je potrebné nahlásiť do 3 dní

 

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:

Bezvavlasy.cz, Sokolovská 428/137, 180 00, Praha 8

Email: info@bezvavlasy.sk

 

Reklamácie v rámci záručnej doby
 

Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu alebo konečnému užívateľovi pri predaji. Predávajúci poskytuje záruku za akosť a úplnosť dodávky. Tovar je dodávaný so zárukou 24 mesiacov.

Ak si tovar prajete reklamovať, pošlite nám ho na nižšie uvedenú adresu spoločne s faktúrou. Nezabudnite priložiť sprievodný list s dôvodom reklamácie. O prijatí reklamácie Vás budeme informovať emailom. Na vybavenie máme následne 30 dní.

 

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:

Bezvavlasy.cz, Sokolovská 428/137, 180 00, Praha 8

Email: info@bezvavlasy.sk

 

Prevádzkovateľ

  • Bezva firma s.r.o.
  • Za Mlýnem 27
  • 147 00 Praha 4
  • Tel.: 0944298972
  • E-mail: info@bezvavlasy.sk
  • IČO: 24168416
  • DIČ: CZ24168416
  • Potrebujete ďalšie informácie o našich produktoch či službách? Kontaktujte nás! Radi Vám odpovieme na Vaše otázky.

    Prevádzka:
    Sokolovská 428/137
    18000, Praha 8

    Reklamované zásielky či vrátený tovar posielajte na adresu prevádzky! 

     

    Prevádzková doba kancelárie: Po-Pá 8:30-17:00 hod.
    telefón informáci: +421 944 298 972

     

    E- mail: info@bezvavlasy.sk

     

    web: www.bezvavlasy.sk 

     

    Číslo bankového účtu: 2500317572/8330

    Fio banka
    SWIFT: FIOBCZPP
    IBAN: CZ7620100000002500317572

Novinky e-mailom

Zadajte svoj e-mail a budete informovaní o novinkách

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© 2017 Bezva firma s.r.o., Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.

Partneri: | Wella
Platobné metódy