EUR
Česká verze Slovenská verze
  • Doprava zadarmo po ČR pri ojednávke nad 2500
  • Všetko originál
  • Objednaný tovar vždy skladom
  • Doručenie do 24 hod.
Prihlásenie
E-mail:
Heslo:
Registrácia
Odporučte nás

Domnievate sa, že by naše stránky mohli zaujímať niekoho z Vašich priateľov či známych?
» Odporučte nás

Prehľad možných spôsobov doručenia zásielok a ich ceny:

Pošta SK balík do ruky * 3.18 €

Objednávky prijaté do 11:30 budú doručený do 48 hodín. Maximálna hmotnosť zásielky pre doručenie na Zásielkovňu je do 30 kg.

 

Pošta SK balík na poštu * 3.74 €

Objednávky prijaté do 11:30 budú doručený do 48 hodín. Maximálna hmotnosť zásielky pre doručenie na Zásielkovňu je do 30 kg.

 

GLS SK - do 48 hodín * 3.90 €

Objednávky prijaté do 11:30 budú budú doručený do 48 hodín.

 

Zásielkovňa SK * 1.99 €

Objednávky prijaté do 11:30 budú doručený do 48 hodín. Maximálna hmotnosť zásielky pre doručenie na Zásielkovňu je do 5 kg.

Zásielkovňa v túto chvíľu neprijíma hotovosť. Platiť môžete na výdajnom mieste kartou alebo priamo na stránkach zásielkovne cez platobnú bránu - túto funkciu nájdete na stránke trasovania vašej zásielky.

* Pre zásielky nad 79.62 € (s DPH) je doprava pre tento spôsob doručenia zdarma.


Prehľad možných spôsobov platby a ich ceny:

Dobierka SK 1.01 €

Platba v hotovosti v EUR pri prevzatí tovaru od kuriéra

Prevodom z účtu 0.00 €

Platba v EUR vopred na účet banky. (Tovar bude doručený do 72 hodín od pripísania platby na náš účet)

Dobierka Pošta SK 0.63 €

Platba v hotovosti v EUR pri prevzatí tovaru

Platobná karta online GoPay SK 0.00 €

Platobná karta online (cez internet)

Dobierka Zásielkovňa SK 0.74 €

Platba v hotovosti v EUR pri prevzatí tovaru

Pre zásielky nad 79.62 € (s DPH) je cena za spôsob platby zdarma.

Dodacia lehota je do 2 pracovných dní od odovzdania zásielky prepravcovi. Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek závad to okamžite oznámiť prepravcovi. Faktúra a daňový doklad sú priložené v označenom balíku.

8. Záruka, servis a reklamácie Nahoru

Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu alebo konečnému užívateľovi pri predaji. Predávajúci poskytuje záruku za kvalitu a úplnosť dodávky. Tovar je dodávaný so zárukou minimálne 24 mesiacov. Ak zistí kupujúci pri prevzatí tovaru vady, musí tieto skutočnosti oznámiť vždy písomne a doporučene, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

Reklamačný list musí obsahovať dátum dodania tovaru, názov výrobku, reklamované množstvo, popis chyby a návrh na vybavenie reklamácie. Predávajúci je povinný vyjadriť sa k reklamácii do 10 dní odo dňa jej doručenia.

Pre kupujúceho podnikateľa (IČO) je lehota na uplatnenie reklamácie odlišná, a to 12 mesiacov od zakúpenia.

Aby mohla byť reklamácia uznaná, musia byť dodržané nasledujúce podmienky pri prevzatí tovaru od kuriérskej služby:

1. v prípade, že zásielka je nejakým spôsobom poškodená - napr. zdeformovaná, pretrhnutá ... musí príjemca napísať vodičovi
do prepravného listu výhradu - stačí: obal pokrčený, zdeformovaný, pretrhnutý ........
stačí len takáto poznámka, aby bolo jasné, že takto už bola zásielka odovzdaná, a že si dané závady príjemca nespôsobil sám, inak sa reklamácia zamieta, má sa za to, že tovar bol doručený OK.
Prípadnú škodu nahlásiť do 3 dní - inak sa reklamácia zamieta - má sa za to, že si závady príjemca mohol spôsobiť sám.

2. v prípade, že je obal OK a napriek tomu je poškodený tovar - jedná sa o skrytú vadu a je nutné nahlásiť ju do 3 dní od prevzatia zásielky a nafotiť poškodený tovar - inak sa reklamácia zamieta - má sa za to, že si príjemca mohol závadu spôsobiť sám.

3. reklamovanú zásielku nikam neprevážať, neposielať, nevyhadzovať obaly a výplne - inak sa reklamácia zamieta pre nepovolenú manipuláciu, alebo v prípade, že príjemca niečo vyhodí pre nepreukázateľnosť.

4. bude spísaný zápis o škode a zásielku si kuriérska služba vyzdvihne u príjemcu.

Zápis o škode sa spisuje s príjemcom, a v prípade možnosti je požiadaný o obstaranie fotografií, v prípade, že táto možnosť nie je, fotodokumentáciu vytvorí kuriérska služba sama.
 

Adresa pre vrátenie reklamovaného tovaru:

Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 18000, Praha 8.

 

9. Záverečné ustanovenia Nahoru

Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky vtedy, ak nie je medzi účastníkmi písomne dohodnuté niečo iné. Pri trvalom zmluvnom vzťahu (ak je písomne uzatvorená rámcová kúpna zmluva) má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy, ak dôjde po podpise zmluvy k podstatnej zmene podmienok. Ak odošle objednávku po dni, v ktorom došlo k zmene podmienok, platí, že so zmenou súhlasí. Odstúpenie je účinné okamžikom jeho doručenia predávajúcemu, nevzťahuje sa však na zásielku už odovzdanú dopravcovi. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, ako aj v deň odoslania objednávky, platnú výšku ceny objednaného tovaru (vrátane príp. expedičných a dopravných nákladov) uvedenú v cenníku na internetovej stránke, ak nebude v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Odoslanou objednávkou (návrhom kúpnej zmluvy) je kupujúci po dobu stanovenú k dodaniu tovaru neodvolateľne viazaný. Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami bezvavlasy.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami bezvavlasy.sk zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

 

Platné od 19.07.2012

Prevádzkovateľ

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© 2020 Bezva firma s.r.o., Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Zobraziť panel o súboroch cookie

Partneri:
Platobné metódy