Redken Frizz Dismiss Smooth Force bezoplachové vyhlazující sérum 150 ml

Bezoplachové vyhladzujúce sérum v spreji
Redken
Produkt je momentálne nedostupný
Kód: R0319
Hmotnosť produktu: 300 g
Prečo práve Redken Frizz Dismiss Smooth Force bezoplachové vyhlazující sérum 150 ml?

Unikátne uhladzujúce vlasové sérum proti krepovateniu. Je to prvá vlasová kozmetika, ktorá podľa stupnice FPF ponúka prípravky podľa typu a stupňa vlhkosti vlasov. Aquatoril hydratuje a zároveň chráni pred vzdušnou vlhkosťou. Brazílsky olej pracaxi ďalej zjemňuje a posilňuje vlasové vlákno. Vaše vlasy potom budú ľahšie upraviteľné a hebké, a to ako na pohľad tak aj na dotyk.




  • vlasové vyhladzujúce sérum v spreji

  • chráni proti vzdušnej vlhkosti

  • zjemňuje vlasy

  • redukuje krepovatenie už po prvom použití

  • inovatívna Frizz Protection Factor stupnica

  • bezoplachové použitie



Použitie: prípravok naneste na uterákom vysušené vlasy. Neoplachujte. Sérum možno nanášať aj priamo ku korienkom, bez toho, aby spôsobovalo spľasnutie účesu.




Za zrodom profesionálnej vlasovej kozmetiky Redken stojí podnikavá americká herečka Paula Kent v 60. rokoch minulého storočia. Jej citlivá vlasová pokožka neznášala dobre nešetrné kozmetické produkty vtedajšej doby, čo navyše zhoršoval fakt, že v živote hercov je zmena účesov, farieb i strihov vlasov každodennou rutinou. Celý Hollywood trpel na problémy s precitlivenú pokožkou hlavy, vypadávaním vlasom, lupiny a ďalšími problémami spôsobenými extréme silnými chemickými lakmi na vlasy, toxickými farbami a ďalšími produktmi. Preto v spolupráci s kaderníkom Jherim Reddingom založila vlastnú kozmetickú spoločnosť, ktorá sa sústredila práve na produkty pre problematickú pokožku vlasov a chemicky poškodené vlasy hollywoodskych hviezd. Veľmi rýchlo sa jej produkty stali najpopulárnejšími v celej Californii a neskôr aj celých Spojených Štátoch Amerických. Produkty Redken sú veľmi šetrné a zároveň veľmi účinné. Dnes patrí profesionálna kozmetika Redken k najobľúbenejším značkám vlasovej starostlivosti už vo viac ako 50 krajinách sveta.