Kedy je doprava zadarmo?

Doprava zadarmo platí pri objednávke nad 79 €.

 

Tovar nejde pridať do košíka, kedy bude skladom?

Snažíme sa pre Vás zaistiť tie najlepšie ceny, preto nám naskladnenie niekedy trvá trošku dlhšie. Pokiaľ si u danej položky zaškrtnete políčko „Mám záujem“ dáme Vám ihneď po naskladnení vedieť.

 

Je možné objednávky editovať?

Uskutočnené objednávky už nie je možné z technických dôvodov editovať. Jedinou možnosťou je objednávku stornovať. V tomto prípade prosím počítajte s tým, že sa môže Vaša objednávka pozdržať a expedovať až nasledujúci pracovný deň.

 

Potrebujem poradiť s výberom produktov?

Pozrite sa do našej vlasovej poradne (tu), kde nájdete produkty rozdelené podľa typov vlasov.

 

Ako postupovat pri reklamácii? Dorazil mi poškodený balík, čo ďalej?

Všetky informácie ohľadne postupu pri reklamácii nájdete tu. V prípade nejasností nás kontaktujte na emaily: info@bezvavlasy.sk