Kallos Lab 35 Signature Shampoo je šampón pre suché a poškodené vlasy, ktorý obsahuje prírodný keratínový extrakt a dodá tak vlasom pevnosť a pružnosť. Obsahuje aktívne zložky, ako olivový olej, kokosový olej a inovovanú formulu Keratrix, ktorá dodá vlasom ochranný film.

Olivový olej – obsahuje mastne kyseliny, vďaka ktorým sú vlasy hebké a lesklé

Kokosový olej – je skvelým pomocníkom na rozstrapkané končeky, pomáha zbavovať sa lupín, hydratuje a vyživuje vlasy

Jedinečné vlastnosti:

  • Na suché, poškodené vlasy a lámavé vlasy,
  • prírodný keratínový extrakt,
  • dodá vlasom pevnosť a pružnosť,
  • obsahuje inovovanú formulu Keratrix,
  • olivový a kokosový olej.

Ako použiť Kallos Lab 35 Signature Shampoo 500 ml?

Primerané množstvo šampónu Kallos Lab 35 Signature Shampoo naneste na mokré vlasy, jemne vmasírujte tak, aby sa vytvorila bohatá pena, a potom dôkladne opláchnite.

Zloženie Kallos Lab 35 Signature Shampoo 500 ml

Aqua, Sodium Laueth Sulfate, Glycerín, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Coco Glucoside, Parfém, Silicone quaternium-16, Glycol Distearate, Undeceth-11, Olea Europaea Oil, Cocos Nucifera Oil, Cy PEG-4 Distearyl Ether, Polyquaternium-10, Butyloctanol, Citric Acid, Polyquaternium-7, Amodimethicone, Distearyl Ether, Panthenol, Undeceth-5, Dicaprylyl Ether, Sodium Benzoate, Cetrimonium Chloride, Trideceth-1 Mays Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Poslaním spoločnosti Kallos Cosmetics je nájsť optimálnu rovnováhu medzi kvalitou a cenou a zároveň byť vždy inovatívny. Táto maďarská spoločnosť sa stala lídrom na trhu produktov vlasovej starostlivosti nielen v Maďarsku a Rumunsku, ale postupne sa jej ohlas rozšíril aj do ďalších krajín. Cieľom tejto kozmetickej značky sú hebké a lesklé vlasy plné života. Je ideálnym spoločníkom pre vlasy suché, poškodené aj farbené. Spoločnosť poskytuje vysoko štýlové, kvalitné kozmetické výrobky po celom svete pre profesionálov, ale aj pre bežných zákazníkov.